onsdag 12 oktober 2011

Påslakanutmaning nr 6

En förklädesklänning i storlek mini har det blivit. Påslakanet agerar som foder men den är ju faktiskt vändbar!

Mönstret har jag ritat av från en väns barndomsklänning.

DSC06713DSC06712

Alltså ännu ett plagg som inte har någon mottagare. Men det föds ju rätt mycket barn i vår omgivning så den hittar nog en användare. Om ingen av er andra påslakansutmaningsdeltagare (vilket ord!) är intresserade av ett byte.

Sen har jag en till klänning på G i påslakanutmaningen men jag väntar på Ebayad snedslå Ler

7 kommentarer:

Fröken Pimpinett sa...

Fin! Gillar fjärilstyget!

Titti sa...

söt klänning! Har också tänkt på att göra en sån av påslakanet men inte kommit till skott riktigt, det är ju mycket som står på väntelistan i syrummet :)

Emma sa...

Jättefin! Hur gör man med knapparna när man vänder!?

Slow-Eva sa...

Det är tryckknappar i den så det blir inte så stor skillnad :)

Sara sa...

Går det att få mönstret?

Emma sa...

Funderade på om jag skulle kunna få byta till mig mönstret till den här klänningen? du kanske behöver lite tyg eller band eller nåt..:)

frida sa...

men sicken söt klänning, vad är det för storlek?