tisdag 30 november 2010

Utmaning

Jag fick en utmaning från Fröken Pimpinett.

4 tv-program: Brottet, The Event, Mad men och True Blood.

4 saker jag gjort idag: Sytt i två knappar, druckit kaffe, ätit frukost och läst med lilla L.

4 saker jag längtar efter:  Jul, julmarknad, goda middagar med vänner och nyårshelg i fjällen.

4 saker på önskelistan: pysselgrejer, en skönlitterär bok, närbildlinsset och mys med familj och vänner.

4 saker jag hatar: jag försöker att inte hata så mycket. Det leder ingen vart för mig just nu.

Då jag missade att skicka vidare de förra frågorna kan ju följande få välja vilka frågor de svarar på

Fröken Pimpinett, Soffy, Västmanländskan och Sofia ni får gärna svara på de frågor ni vill och ta åt er av rewarden också!

award

1 kommentar:

Västmanländskan sa...

Tack så mycket!

Jag är så nyfiken på när du ska blogga om hur det gick på julmarkanden! Och krya på dig!