fredag 19 november 2010

En utmärkelse

award

Idag har jag inte bara haft en dag som blivit bättre och bättre (jag sitter nu och lyssnar på jättehög musik, med ett glas vin i handen, mat på spisen och väntar på att mina älsklingar ska komma hem. Mys!). Jag har också fått en award av Stina på Sagolikt Pyssel. Då blev jag glad!

Det brukar ju ingå en utmaning i dessa och den här är 7 onödiga fakta om sig själv. Finns såna? Kan jag ens komma på 7 fakta? Hm…

1. Jag undrar ofta vad jag ska bli när jag blir stor.

2. Jag undrar när jag ska bli stor.

3. Jag och maken träffades på Hultsfredsfestivalen 1999. Jag var då 16 år (skulle fylla 17) och ingen trodde att det skulle hålla.

4. Det höll inte heller. Efter knappt 2 år tog det slut men det gjorde inget för som jag sa till en vän “jag vet att han kommer bli far till mina barn”. Ett knappt år senare efter diverse turer blev vi tillsammans igen och idag är han far till mitt (vårt) barn!

5. Det sägs att jag har ett stort kontrollbehov vilket både jag och syster Yster fått av vår mor. Men jag tycker inte att det är sant längre. Eller? vad säger ni som känner mig?

6. Jag undrar fortfarande vad det innebär att bli stor och hur det känns och vad det innebär….

7. Jag är sjukt lyckligt just i detta nu!

1 kommentar:

Stina Glaas sa...

Vad kul att få läsa lite mer om dig. :-)
Känns som att du funderar en del på den där vuxengrejen - den hoppade in på tre av sju punkter. ;-D