onsdag 17 mars 2010

Foxy

Har ni sett Mad Men? Vi har fått låna första säsongen på box och har ett avsnitt kvar. Jag gillar den skarpt. D är inte lika förtjust. Det verkar som att kvinnor gillar serien mer än vad män gör. Hur kommer det sig?

Vietnamresan närmar sig! Det är några saker som är svårt att få tag på där, vissa kläder t.ex. De är ju lite mindre än vad jag är…

Jag var på jakt efter en ny bikini. Sportaffärerna har inte fått in sitt än men jag hittade flera fina på New Yorker. Inte så dyra var de heller. Min vän Ia och D var med när jag provade. Jag kände mig såhär:

PinUp65

Något som är mycket eftersträvansvärt när man födde barn för 6 månader sen! :)

Jag sa till maken – Den här skulle Betty Draper kunna ha på sig. – Ja, jag tänkte på det, svarade han. –Jaha, är det en bra sak? Jo, det var det så bikinin fick följa med hem och jag känner mig så fin! Den är rosa/röd med vita prickar.

Inga kommentarer: