måndag 5 december 2011

Lilla L’s önskelista

Nu har jag frågat lilla L vad hon vill ha i julklapp.

Hon säger så här (jag lovar att det är hon som sagt så här, ordagrant):

- Jag vill inte ha några stora saker som inte få plats i mitt rum

- Jag önskar mig en eget måttstock, som kan mäta tum

- Det skulle vara kul med tuschpennor och vattenfärg

- papper att rita på, kanske ett stort, så jag kan måla ett berg

- Penslar till färgen är också bra att ha

- Kläder, med Pippi på, det skulle jag föredra

- Varma strumpor, i ull? Stl 24

- Inga presenter som är dyra

6 kommentarer:

Loppan Lorum sa...

Fantastisk lista! :D

Fiff sa...

:-)

Västmanländskan sa...

Så härligt :)

sofia sa...

Åh! <3 Min dotter önskar sig bara en rosa trumpet.

Stina Glaas sa...

Haha!! Har hon sagt så på riktigt? :-D

Sarah sa...

Haha en måttstock?? Underbart! Hur gammal är L?