söndag 16 oktober 2011

Ut i skogen ska vi gå…

CIMG4831CIMG4835

Både tisdag och onsdag kväll var vi ut i skogen. Men när solen börjar gå ner är det svårt att se trattkantarellerna.

Igår var det Skogsknopp igen vilket alltid är kul. Det är så härligt att se barnen springa omkring i skogen! Igår hade vi hinderbana:

CIMG4843

Resten av lördagen gick i ett fläng. Lunch, in i bilen, hem till lilla L’s moster på fika, hem till morfar och sen till farfar. Vi avslutade med att spontant äta middag med vänner på restaurang. Det var väldigt trevligt. När vi kom hem landade vi i soffan framför True blood. Vilken blodig säsong det är! Men så bra!

Jag har inte alls hunnit läsa så mycket bloggar som jag velat denna vecka, eller skriva själv. Och det saknar jag.  Men jag har hunnit med mycket annat roligt! Jag får fundera på mina prioriteringar.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vilken härlig skogstur!!! Jag saknar just skogen. Doften av höst i skogen är obetalbar tycker jag.
Och du det där med prioriteringar är ibland svårt när man helst skulle vilja göra allt. Men att låta bloggandet vila lite emellanåt när det är mycket annat är sunt tycker jag.
Kramar!!

Petra / Popetotrora sa...

Mysigt! Och ibland kan det ändå va rätt skönt att ta en paus från allt bloggande. Även om man saknar det på samma gång. :)