söndag 7 augusti 2011

Nya tyger

Min syster är så omtänksam och snäll. När en av hennes kollegor skulle rensa ur sitt linneförråd så hon – Nej, släng inte! Lillasyster vill ha! Så släpade hon hem flera säckar fulla med tyg till mig som jag fick gå igenom. Jag tog bara det bästa. För mitt linneförråd är ju faktiskt också fullt…

Ja, hur jag ska få plats med tygerna är faktiskt en bra fråga. Just nu huserar de i en flyttkartong i vardagsrummet. Och på den kartongen står en stor sportbag full med tyg. Maken tolererar nog inte detta så länge till…

DSC06314DSC06317DSC06315DSC06316DSC06320DSC06321DSC06328DSC06329DSC06333

Det var en del av det jag fick med mig hem. Favoriterna visar jag en annan dag.

I morgon ska jag börja jobba igen efter denna långa semester men jag har faktiskt inte tid. Det ser ni väl?

2 kommentarer:

Marika på Odlingspyssel sa...

Då är vi två som börjar jobba imorgon. Jättekul att du är tillbaka på bloggen! Välkommen tillbaka :)

Slow-Eva sa...

Kul att se dig med Marika!