måndag 19 april 2010

Bandag

I lördags packade vi in lilla famljen i bilen och drog till Karlskoga. I släp bakom bilen fanns D’s andra bäbis. Motorcykeln.

Vi tog in på ett litet, mysigt hotell och gick sedan och åt en tidig middag på en halvsunkig kvarterskrog. Perfekt :)

Halv 4 vaknade lilla L. Halv 6 gick vi upp alla 3. Efter en snabb frukost drog vi iväg till Gelleråsens motorstadion.

DSC07147

DSC07065 DSC07068

DSC07475

DSC07780

Tack och lov för helt ok väder. En vecka tidigare sade prognosen 4 cm snö. Istället fick vi mestadels sol och jag blev lite röd i ansiktet. Inte konstigt med tanke på att vi var ute från 07 till 17 (förutom 40 min lunch).

2 kommentarer:

Daniel sa...

Han ser snabb ut den där i grön väst (hihi, det var visst jag...)
Inte sa väl prognosen 40(!) cm snö, tror det var 4-6 cm, men hur som helst blev det ju betydligt bättre än utlovat.
Jag får tacka mitt serviceteam (Eva & Lovis) för dagen.

Slow-Eva sa...

Även 4 cm hade varit för mycket!

Ögonvittnen säger att han var rätt snabb, han där i grön väst!