fredag 12 februari 2010

Njutfrukost

CIMG1293

CIMG1294

Bäbisen sover så jag passar på att äta min gröt i lugn och ro med ett tända ljus.

Den fina boken Yogaliv fick jag i somras och jag läste lite grand i den innan bäbisen i magen fick hela min uppmärksamhet. Nu har jag börjat kika i den igen. Så inspirerande!

Dubbla buketter tulpaner är verkligen lyx för mig. Kaffe i ärvd fin-kopp och DN. Fredagsmys!

I natt sov lilla L fyra timmar i sträck mellan 01 och 05. Det är rekord. Mitt bröst höll på att sprängas. Jag ammar fortfarande helt villkorslöst och trivs så bra med det. Hon får äta hela nätterna om hon vill. Jag brukar ta henne till mig och efter ett tag somnar vi om båda två. Men inatt när hon inte vaknade efter ca 3 timmar, då vaknade jag i alla fall! :)

Lilla L var sen vaken halv 8 och till strax efter 9. Hon låg och pratade för sig själv medan jag låg och slumrade. Sen blev hon lite arg, hon fick mat och somnade. Och jag sitter här!

1 kommentar:

Västmanländskan sa...

Så mysigt! Ja, men frukosten alltså. Mjölksprängande bröst låter ju mindre kul.