onsdag 24 februari 2010

Jäkligt less

Igår tog vi oss till vårdcentralen eftersom vi anade att vi fått halsfluss. Det var det inte. De sa dock att det var vanligt med jätteförkylningar med väldigt ont i halsen nu.

På vägen hem gick vi in på biblioteket och hyrde 3 filmer (1 film kostar 20kr och man får ha den i 3 dagar) och så gick jag in på mataffären och köpte färdigmat för 3 kvällar. Vi inser att det bara är att kapitulera för den här sjukdomen.

Igår kväll såg vi Underbar och älskad av alla.

101055_8

Den var ju ingen höjdare…

I morgon börjar stickkursen. Jag hoppas att jag är så pigg att jag kan ta mig dit även om det är med värktabletter i kroppen. Eftersom det är vanligt virus så smittar jag inte mer än en vanligt liten förkylning. Jag ska låta bli att slicka på de andra deltagarna.

Jag börjar bli väldigt less på det här nu. Det är så jobbigt att vi båda är sjuka dessutom. Ingen som orkar ta hand om den andra eller lilla L för den delen. Fast man gör det ju. Fast man inte orkar.

5 kommentarer:

Susanna sa...

Filmen var dålig och jag tyckte bättre om boken. Men, efter att jag sett filmen ville jag inte plocka upp boken och läsa om den för filmen förstörd... Bu! Hoppas att du snart blir friskare!

Karin på Ellas Inspiration sa...

Självklart får du låna bilder hos mig om du länkar tillbaks!

Krya på er!

Kram Karin

Elise sa...

Håller med om filmen... kommer knappt ihåg den ens, men minns att den var rätt B.

Se till att bli frisk nu!

malin o markus sa...

Krya på er :)

Estella sa...

Visst blir man less... men snart är det vår! Och då blir vi friskare tror jag...