tisdag 19 januari 2010

Liten uppdatering

Här har det varit fullt upp den senaste tiden så det har inte blivit många minuter framför datorn. Lilla L har bland annat haft barnvakt två gånger sen sist.

I lördags gick jag och maken på bio medan farmor var barnvakt. Det gick sådär. Lilla L har skrikit ganska mycket och inte varit så sugen på att äta ur nappflaska. Troligtvis var det något med magen eftersom hon pruttade en hel del. Kanske fick hon i sig än mer luft när hon skrek så mycket. När vi kom tillbaka till svärmor bjöd hon på middag och på kvällen gick vi på fest. Lilla L charmade alla gäster och var på bra humör. Sova ville hon inte göra.

I söndags var det babysim igen. Det var roligt den gången med.

Igår var jag på sjukhuset där mina nerver i handleden testades. Lilla L fick vara med sin farmor igen. Denna gång gick det jättebra! Så skönt :)

Idag har vi varit på barnvagnsvandring som vanligt på tisdagar. Och ikväll ska jag iväg själv på yoga. Det ska bli skönt.

DSC06049

Jag tror det är dags att montera ihop barnstolen nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det blev bra på andra försöket! Kan tipsa om Mam ultivent som har en bottenventil som förhindrar vakuum.
Å jag önskar att vi kunde komma iväg och göra något på tu man hand! Ja, alltså maken och jag. :D

Anonym sa...

Glömde ju skriva att jag hoppas du blir bra i dina handleder snart!