onsdag 4 november 2009

Senare

Nu har jag faktiskt sovit en stund på soffan. Lilla L somnade i hörnet av soffan så jag kurade ihop mig till en boll och lade mig där jag fick plats. Väldigt skönt var det. Men jag är fortfarande trött. Lilla L fortsätter sova. (först sover hon nästan ingenting på en vecka. och nu både på natten och dagen?)

Jag har två kort jag måste pyssla ihop i veckan. Ett dop-presentkort till W som ska döpas på lördag och så ett kort till D vars allra första farsdag ska firas på söndag. Han ska få den traditonella presenten slips! Han har beklagat sig över att han inte har fler slipsar så det tycker jag var en rolig present :)

Nu orkar jag inte riktigt pyssla dock. Jag tror att jag ska göra en kopp choklad och kolla på en film. En dag till med vila. Imorgon kanske det blir pyssel.


Jag känner mig ungefär så här. Som lilla Ls stora lilla kusin.

Inga kommentarer: