fredag 23 oktober 2009

After work

Idag är maken på kurs inne i stora staden och skulle passa på att ta en after work med after work-gänget som vi brukade gå med förut.

Jag och lilla L har också after work. Vi har varit och hälsat på en av mina jobb-skolor idag och nu dricker jag en lättöl och äter lite nötter. Lilla L har mumsat på tutt-mjölk och ligger nu och sprattlar här bredvid mig. Ikväll blir det film och godis för vår del.

På måndag ska jag följa med kuratorsgruppen på lunch. Det ska bli jättekul att träffa de gamla och även de nya som börjat jobba sen jag slutade. Jag tycker det känns ganska skönt att hålla mig lite uppdaterad om vad som händer på jobbfronten. Det är lite roligt att höra hur det går och det känns som att det blir mindre stressande att börja jobba sen igen. Men självklart ska jag inte gå och tänka och oro mig för jobbsaker.

Inga kommentarer: