söndag 30 augusti 2009

Hund som hoppar

Då bäbisen inte ger den minsta vink om att hon kommer att komma ut den närmaste tiden åkte maken iväg på nån MC-grej imorse. Han gick upp 6:30 och ordnade frukost. Sen väckte han mig och vi åt en mysig helgfrukost tillsammans.

När han åkte iväg lade jag mig i sängen och läste DN Söndag. Sen sov jag från 8:30 till 10:30. Så skönt!

Igår när vi väntade på att maten skulle bli klar i ugnen satte sig D bredvid mig och datorn.
- Ska vi kolla på nåt kul? Vi följde nån länk och hamnade på en intervju med Jan Guillou som vi inte räknade som kul.
- Nej, mer som en hund som hoppar studsmatta eller nåt. Så jag knappade in "hund som hoppar studsmatta" på google. Och var så god!

http://www.humorearth.com/videos/view/id/117/Dog-In-The-Air

Internet är fantastiskt!

Inga kommentarer: