söndag 2 februari 2014

Jag flyttar. Häng på!

(Klicka på bilden för att komma till bloggen)

Efter lite grubblande har jag valt att starta en ny blogg. Jag har förut haft den här om mitt pyssel och familjen. Och så har jag haft en annan om barn, förlossningar och mer filosofiska inlägg om att leva, det vi kallar, slow.

Nu slår jag ihop mig så jag slipper fundera på var jag ska skriva vad och slipper dåligt samvete över den andra bloggen- och jag finns nu på http://slowfamiljen.blogspot.com
Där hela jag är.

Jag hoppas att ni följer med mig dit!

(jag tror inte skillnaden blir så stor och om ett eller annat inlägg med förlossningsberättelser tråkar ut dig går det ju att hoppa över?)

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Jag kan inte klicka på länken..

Slow-Eva sa...

Bilden är också länkad och den funkar! Ska kolla den andra länken när jag kommer hem.