lördag 20 oktober 2012

Pyssel och instagram

Mellan ammande blir det nu en hel del pyssel med storasyster. Men mest på hennes nivå. Det är också härligt!

DSC08903DSC08908DSC08909DSC08911

Det märks att det är lite jobbigt att dela på uppmärksamheten för storasyster. Och det kan jag verkligen förstå! Men det går bättre och bättre. Både igår och idag har varit toppendagar. Vi har haft en del besök under veckan vilket har varit mycket trevligt. Men dessa två dagar har vi bara varit själva, tagit det lugnt, pysslat, kollat på film, varit till badhuset och idag till en lantgård med marknad där vi fikade.

Har ni Instagram förresten?

Det har jag. Ni hittar mig där som evagrapeersson. Berätta gärna hur jag hittar er! Det är bra amningsunderhållning när amningen tar 45 minuter och jag faktiskt tröttnat lite på att bara klappa och titta på den söta bäbisen de sista 15 minutrarna ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte instagram och vet inte riktigt vad det är! Båda era barn är jättejättesöta, jag vill ha precis likadana! :-) Kram /ylva

Stina Glaas sa...

Varför måla på papper när det finns händer!? Så verkrde i alla fall min dotter resonera, och jag har foton på henne där hon omsorgsfullt målar sin hand rosa. ;-)

Slow-Eva sa...

Vi får helt enkelt glädjas åt deras kreativitet :)