lördag 8 september 2012

Ensam hemma

I morse drog maken iväg på svensexa och kommer tillbaka först imorgon. Strax efter att han åkt kom Lotta och hämtade mig och lilla L. Vi har aldrig träffats förut utan har mötts på Internet. Så roligt att det kan bli så!

Vi åkte iväg till ett friluftsområde i utkanten av stan och Lotta fotografera oss och gräs och kor. Det ska bli så spännande att se om det blev några fina kort. Det är svårt att tro något annat efter att ha följt Lottas fina blogg.

Hemma igen och efter lunch kom en vän och hämtade lilla L. Jag har nu fått en alldeles egen, ledig eftermiddag som jag inte behöver göra något alls med. Jag började med att sova!

Nu ska jag surfa lite i lugn och ro och kanske hinner jag inget mer innan klockan fem då jag ska hämta lilla L och samtidigt bli bjuden på middag.

Vilken dag!