torsdag 26 juli 2012

Magen och sötaste dottern

Hemma hos oss (och bland nästan alla vänner) så är det mest bara jag som fotar. Det leder till att jag nästan aldrig finns med på några kort och man ofta kan undra om jag ens varit med på mina egna födelsedagar…

Nu tänkte jag att banne mig, jag vill ha kort på den här magen innan den försvinner! Så jag tvingade maken att fota. Och visst gjorde han ett bra jobb!?

DSC07643SONY DSCDSC07647DSC07654

Jag skulle behöva lite hjälp att fixa till himlen på bild nr 2 uppifrån för den är ju helt utfrätt (eller vad det kan heta). Bilderna är helt oredigerade här.

7 kommentarer:

Ida sa...

Superfina blev bilderna! Men det visste jag ju för ni var fina från vinkeln där jag satt också =)

Kram kram

sofia sa...

Åh vilka härliga bilder! Vad fina ni är alla tre : )

Petra / Popetotrora sa...

Åh, vilka härliga bilder! Mycket kärlek där. :-)

Lotta sa...

Vackert! Och vad roligt att se dig lite mer. Vilken fin mage och vilken söt dotter!

Västmanländskan sa...

Så härliga bilder!

Anonym sa...

Så fina bilder! jag har missat dina uppdateringar, min blogg är lite bångstyrig :)

Malin på pastill.nu sa...

åh så fina ni är! Jisses vad stor lilltjejen har blivit. Ni är så lika!