onsdag 30 maj 2012

Sytt och ofotat

Idag sydde jag klart en supersöt sommarbyxdress till en 6 månaders tjej som ska döpas på lördag. Vi kan tyvärr inte vara med på dopet så jag och lilla L gick över ikväll med paketet.

Så klart kom jag på att jag skulle fota när jag redan slagit in presenten. Typiskt! Speciellt som jag själv tyckte att det blev väldigt bra ;) Mönstret har jag fått av supersnälla Popetotrora.

Så kikade jag in hos Saltistjejen och om ni tittar på bilderna längst ner i det här inlägget så ser ni att hennes söta dotter har ett Bamse-förkläde på sig. Och det har jag sytt! Jättekul att se det in action :)

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

Haha! Kul att du länkade! Förklädet används FLITIGT och hon ÄLSKAR det! Varje gång får hon välja om hon vill ha Bamse eller Pippi utåt. Suveränt att det är "dubbelt och vändbart"! :-)
När hon växer ur det kommer jag nog höra av mig igen för ett nytt! :-)
Kram!!