lördag 22 oktober 2011

Påslakansutmaningen nr 8

DSC06720DSC06723DSC06724

En klänning av lakanet och en ärvd duk. Den blev riktigt fin tycker jag. Men för stor för lilla L.

Det är svårt att fota när man kommer hem efter jobbet. Problemet med mörker har väl ni andra också stött på gissar jag.

Vi har barnvakt ett dygn och ska åka på kryssning i eftermiddag. Det ska bli jätteskoj. Vi lät lilla L vara uppe lite längre än vanligt och hoppades på att få sova ordentligt idag. Istället vaknade hon före fem!

6 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Ja, det blev verkligen söt!

Och ja, jag känner verkligen igen fotoproblemet nu med mörkret. Och värre lär det väl bli ju längre hösten och vintern går...

Nu ska jag sy lite av mitt påslakan också. Så att man hinner klart med utmaningen i tid. :-)

Emma sa...

Jättefin! Jag brukar fota fult vanligtvis, men desto mörkare det blir, desto värre blir det!

Fröken Fräken sa...

Coolt! Och vad jag grämer mig över att jag inte kan sy kläder!
Hoppas ni får en härlig kryssning - med sovmorgon också...

HannasHörna sa...

Hej! Hoppas att kryssningen varit bra. Fiiiin klänning! Kram kram

metamorphosis sa...

Klänningen blev toppensnygg tycker jag. Gillade matchningen med det orangea livet!

Det där med att försöka styra barns sömn tycker jag alltid slår fel - men jag hoppas att kryssningen var trevlig iaf.

HannasHörna sa...

Hej igen!

Jag såg att du tyckte om stjärnorna. Jag tänkte ha en give away någon dag framåt på liknande.

Kram och trevlig kväll!