måndag 16 maj 2011

I fredags eftermiddag åkte vi iväg till våra vänner M&M och deras lilla W. Vi har sorgligt nog inte setts på ett tag men våra jämngamla barn plockade genast upp vänskapen och lekte bra tillsammans från första stund. Så skönt!

Kameran glömde jag tyvärr hemma. Men dygnet vi var där bjöd på supergod mat. Bland annat renstek som gick hem hos både stor och liten. Mycket prat så klart och på lördagen var vi på ko-släpp, loppisrunda och på eftermiddagen födelsedagsfika med M’s föräldrar som också kom för att fira honom.

Vi åt middag tillsammans innan vi åkte hem och kollade på schlagern. Det är så synd att det ska bli så långt mellan gångerna vi ses ibland.

DSC05047

Förutom böckerna fyndade jag en klänning till lilla L, 3 örngott och ett lakan.

DSC05050

Mitt bästa fynd får ni se en annan dag.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Att träffa vänner, det är livets goda! Och vilket fint tyg!

Saltistjejen sa...

Å så fina saker!!
Klänningen påminner mig lite om en som E hade när hon var ett halvår gammal ungefär.
Kram!

Pysselpralinen sa...

Spännande att få se bästa fyndet, nu blir jag nyfiken! Tycker ju att de du visar ser väldigt bra ut! Alltid kul att fynda tyger! (säger jag som är smått besatt just nu):-)