söndag 29 maj 2011

Helgen utan bilder

CIMG3657

Det här har varit en rolig och intensiv men trött helg. I fredags hade vi kära M&T på middag. Det blev rätt sent fast stackars T skulle börja jobba kl 08 dagen efter. På lördagen var vi en sväng på stan och spontanåt thai-buffé. Det var ett så bra infall!

Senare på dagen åkte vi hem till M igen eftersom vi inte fått nog av varandra kvällen innan och efter fika där körde vi vidare till min far. Vi bjöds på supergod grillmiddag. Lilla L hade världens bästa barnvakter i form av pappas särbo Mo’s barnbarn. De hade jättekul! Tyvärr var jag rätt hängig för jag har varit förkyld hela veckan. Vi sov över där.

Idag fick jag ett morsdagspaket på morgonen av lilla L. Det var fint! Förra året flög vi och hängde på Arlanda så det här var min första morsdagspresent. Efter frukost hos pappa och Mo åkte vi vidare och firade D’s mamma med fika och besök vid en hantverksby där vi också åt lunch. Sen jag var så trött att jag sov hela vägen hem i bilen. Precis som lilla L. Och nu ska jag återuppta sovande och hoppas att jag mår bättre imorgon.

Och kameran glömde vi hemma…

Inga kommentarer: