måndag 2 maj 2011

Bortglömda

DSC03922

Bortglömda små tygbitar från lakan-bytet för flera månader sen. Visst är de fina? Vad ska de bli?

Jag är fortfarande lite trött men inte alls som förut. Jag har varit hos läkaren med proverna visar ingenting. Jag var nog bara lite jobb-utmattad och får tänka mig för lite mer.

Och det är inte så långt till semestern. Och den är sju veckor lång!

Då kan man ju tänka sig att skaparlusten återkommer.

Passa på att ta en koll på FYRA SORTERS KAKOR innan den stänger för den här gången.

4 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

Skönt att det inte visade något dåligt iaf, men ibland vill man ju bara veta varför man mår som man gör. Finfina tyger!

Västmanländskan sa...

Ja, det kan ju ibland nästan vara mer irriterande att de inte hittar någon orsak till att man mår pyton. Hoppas du håller ut till semestern och kan ladda med energi då.

Lotta sa...

Vimplar! En lång rad vimplar att hänga över ett sommarbord. De där mättade, somriga och soliga färgerna skulle vara underbara till det!

Petra / Popetotrora sa...

Roligt att se dom "gamla" tygerna igen! Jag har sytt upp nästan alla mina dom. Det enda jag har kvar är det jag fick av dig. Det är så fint så jag vill liksom inte "slösa" bort det. :-)