lördag 26 februari 2011

Finns det hopp?

Ja, det är klart. Och det är inte så allvarligt. Men ibland blir man ju bara så besviken när saker inte blir som man har tänkt sig.

Idag var planen att åka till min syster på lunch och därefter träffa några vänner på stan för lite planering. Den här natten har också varit jättejobbig och vi har inte sovit så mycket men jag lät D sova två timmar ostört på morgonen så att han skulle orka köra in till stan.

Men det orkar han i alla fall inte. Och lilla L har feber och fortsätter hosta så de tänker inte följa med. Och jag blev så besviken och sur och less. För jag var ju så inställd på att vi skulle göra det vi planerat. Och allvarligt så hade jag inte låtit honom sova de där två timmarna ostört i fall jag hade vetat. Då hade jag ju tvingat upp honom och sovit själv för att orka ta mig med buss till stan, tänker jag sur och tvär och missunnsam.

DSC03680

Inga kommentarer: