tisdag 21 december 2010

Julavslutning

Fördelen med att jobba i skola är att man får följa med i årstidsväxlingar och högtider. Tidigare år har jag inte haft tid att vara med på julavslutningen men i år bjöd en femma in mig och jag bestämde mig för att göra mig tid till det.

Förövrigt är jag rejält förkyld men står ändå på benen. Lillaskruttan har också blivit dålig och hostade tills hon kräktes två gånger i går kväll och har sovit riktigt dåligt i natt.

Nu är det bara att satsa på att bli krya till julafton!


4 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Vilken fin bild!

Hoppas ni kryar på er snart där hemma!

Fröken Pimpinett sa...

Krya på er! Jag ligger fortfarande nerbäddad, men det börjar nog bli lite bättre. En frisk jul ska vi ha, eller hur!?!

Petra / Popetotrora sa...

Hej igen,

Nej, jaghar inte hittatpå tygstjärnorna själv (tänk äpndå om man var så duktig... :-)). DU hittar beskrivningen här:
http://sofielegarth.blogspot.com/2010/11/diy-flettet-stjerne.html

Ha en bra dag!

Lotta sa...

Stackare, både du och din lilltjej! Det är så jobbigt att ha hosta.

Vilken fin bild! Appropå vad du skrev i min blogg, så har den ju ett jättefint ljus! Den är som en målning.