torsdag 18 november 2010

Dagens övning

Jag har tidigare svarat på de lappar med frågor som mina elever får svara på i syfte att lära känna sig själva och få bättre självkänsla. Jag har kommit av mig lite men ska bättra mig. Självkänsla är ju en färskvara som ni ju vet.

Tre platser där du mår bra?

1. stugan längs kalixälven
2. i min säng (gärna med make och barn som busar runt och leker titt ut under täcket eller med en god bok)
3. Vid middagsbordet med goda vänner, god mat, god dryck och goda samtal.

ps.kan du vara där oftare?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Tack för den fina kommentaren i min blogg!
Din blogg verkar jättespännande. Det ska bli roligt att sätta sig och läsa. Jag ska fundera på vad jag skulle svara i din övning.
Och vackra tyger gillar jag också!

Malin på pastill.nu sa...

Tänkvärt :-) Jag är en riktig hemmakatt och trivs bäst hemma, hmm, här kan jag iof inte vara oftare, haha :-D Men för mitt välmående bör jag vara mer ute och få dagsljus på mig, det ska jag jobba på :-)