onsdag 22 september 2010

Mycket på gång

Här har det faktiskt hänt en hel del på den kreativa vägen. Jag är ju hemma nu och pysslar så mycket jag kan när lilla L sover eller leker själv. Maken är ju också hemma och är hyfsat pigg men får inte bära. Det är så underbart härligt! Jag känner ju hur bra jag mår av att få skapa och pyssla med händerna.

Igår var det stövelväder här. En tur till öppna förskolan på förmiddagen och en tur till frisören och lite shopping på eftermiddagen. Efter det en del sytt. Så tycker jag att fler dagar kan få vara!

Jag har alltså en del att visa er så småning om (både sytt och ett avklippt hår) men regnet har gjort att det verkligen inte varit något idealiskt fotoväder.

Idag ska jag dock jobba. Känns nästan lite konstigt. Men faktiskt lite kul också :)

CIMG1163

En till sån här väska är bl.a. snart klar.

1 kommentar:

Stina Glaas sa...

Såna där sjukperioder kan bli rätt mysiga ändå. :-) Jag och M har rätt flexibla jobb, så vi jobbade hemma båda två må-on förra veckan när Fröken Löken var sjuk, och det blir ett sånt skönt lugn. Ingen behöver stressa iväg någonstans och alla kan greja med sitt och vara nöjda. (Och ibland så får alla göra som Fröken Löken säger, för att det ska bli lugnt. ;-) )

Hoppas du ha en bra jobbdag idag. Och du, då borde det vara fredag för dig idag och sen en långhelg! :-D
Kram!