fredag 23 juli 2010

Födelsedag

Igår fyllde jag år och det blev en fantastiskt härlig dag. Det är faktiskt så att jag tycker födelsedagarna har blivit bättre och bättre. När jag var liten var det inte så kul att fylla år mitt i sommaren. Vi var nästan aldrig hemma, eller så var alla andra bortresta. Inte mycket till kalas. Familjekalas blev det ofta när vi kom hem men kompiskalas var det sällan.

Men igår firades det för fullt!

(Och inte en bild finns till bevis. Verkligen jättetråkigt! Jag vet inte vad jag tänkte.)

Dagen började med frukost på sängen och maken tog lilla L så jag fick ligga kvar i sängen och läsa.

Vid ett kom min pappa, vilket jag  blev jätteglad för. Han lekte med lilla L och vi fikade. Vid tre-tiden kom tre familjer med barn mellan 3 och 13 månader så det var full rulle här. Superkul! Vid halv sex kom två andra vänner som åt middag här. Jag fick finfina presenter och massa trevligt sällskap. Vid tio kollapsade jag i sängen, trött och glad efter en riktigt bra födelsedag.

DSC09623 DSC09621

Provsmakning av födelsedagsmuffins. Fast utan den fina dekorationen. Är lite ledsen att den inte hamnade på bild. Jag får visa er en annan gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Det låter som en riktigt bra födelsedag!

Marika på Odlingspyssel sa...

Stort grattis!