fredag 8 januari 2010

Lilla L’s nyårsafton

DSC05938DSC05954

DSC05955

 DSC05963

Vi hade en lugn och mysig nyårsafton i ett hus vid St Annas skärgård. Vi var 4 vuxna och så lilla L. Hon trivdes så bra så bra men allt var så spännande i nya huset så hon ville alls inte sova. Då är sjalen bra! Hon somnade en stund på kvällen men vaknade till 12-slaget. På med overallen och ut med oss allihop. Hon somnade snabbt när vi väl kom ut.

På natten spelade vi spel och hade jättekul! I säng kom jag inte förrän halv 4. När var jag vaken så länge senast?

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mycket jag missat, härliga bilder från året som gått och från nyår- ni firade nyår inte alls så långt från oss!
Och tack för din kommentar - efter att jag hade skrivit inlägget så tänkte jag på dig. Och att jag ska vara glad att min pappa faktiskt finns här - oavsett skick! KRAM!