måndag 24 augusti 2009

Pysselgarderob

Som jag skrev har D gjort i ordning garderoberna i Elefantrummet.

Före:

augusti 2009 064

Här har D satt in hyllor i den vänstra garderoben. Den hade tidigare bara en hylla och massa bäbisgrejer var inslängda i en hög. Den högra är min pysselgarderob. Välordnat?

Efter:

augusti 2009 066

Ordnat och fint. Jag kommer hitta saker! Och det finns plats över :) Hade vi inte väntat på en bäbis inom en snar framtid kanske vi till och med hade målat garderoberna invändigt också. De är av någon anledning olika färger...

Jag sa till D att jag nog verkligen behöver en sån där apparat som skriver ut text så att jag kan märka mina lådor. Han undrade vad det var för fel på en papperslapp och tejp. Tråkmåns!

1 kommentar:

Tomtens Dotter sa...

Fin blogg, fin garderob.
Nu ska jag bara komma ihåg att det här hit jag ska gå i framtiden :-)

Må gott